Regulamin
REGULAMIN OBSŁUGI KLIENTA DETALICZNEGO
1. INFORMACJE PODSTAWOWE

1.1 Niniejszy dokument określa zasady nieodpłatnego korzystania przez Użytkowników z Serwisu, zawierania, na odległość lub w lokalu przedsiębiorstwa, umów sprzedaży towarów, umów rezerwacji oraz świadczenia przez Usługodawcę Usług drogą elektroniczną, w tym w szczególności usługi prowadzenia Konta.

1.2 Regulamin został sporządzony i jest stosowany przez Inter Cars S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000008734, mającą numer NIP: 1181452946, REGON: 014992887, kapitał zakładowy w kwocie 28.336.200,00 zł, wpłacony w całości („Usługodawca” lub „Spółka”).

1.3 Kontakt z Usługodawcą odbywa się poprzez:

1.4 Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w stopce Serwisu, w sposób umożliwiający pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie w każdej chwili na trwałym nośniku.

2. DEFINICJE

Pojęcia pisane w niniejszym Regulaminie wielką literą mają następujące znaczenie:

2.1 Filia – lokal pod nazwą „Inter Cars”, prowadzony przez podmioty trzecie współpracujące z Usługodawcą. Lista Filii wraz z ich adresami (fizyczną lokalizacją) jest dostępna w Serwisie, pod adresem: https://intercars.pl/nasze-sklepy;

2.2 Infolinia - oznacza wykorzystywane przez Usługodawcę i działające centrum obsługi telefonicznej  obejmujące zespół ludzi wraz z infrastrukturą techniczną. Użytkownik może połączyć się z Infolinią dzwoniąc na następujący numer telefonu: +48 22 511 30 30;

2.3 Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

2.4 Konsument – Przedsiębiorca – osoba fizyczna, o której mowa w art. 38a Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, korzystająca z Serwisu lub zawierająca z Usługodawcą umowę sprzedaży lub dowolną umowę o świadczenie Usług, gdy dokonywanie tych czynności nie ma dla takiej osoby charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;

2.5 Konto – konto Użytkownika Zarejestrowanego prowadzone przez Usługodawcę, pozwalające na korzystanie przez Użytkownika Zarejestrowanego z funkcjonalności opisanych w pkt. 6.1. Regulaminu;

2.6 Ocena – wartość punktowa w skali od jeden do pięć, wyrażona w postaci liczby przydzielonych gwiazdek, przyznawana przez Użytkownika Towarowi oferowanemu w ramach Serwisu za pomocą funkcjonalności dostępnej w Serwisie, będąca częścią Opinii;

2.7 Opinia – wypowiedź Użytkownika zawierająca recenzję Użytkownika na temat Towaru oferowanego przez Usługodawcę w ramach Serwisu; elementem Opinii jest Ocena;

2.8 Polityka prywatności – polityka prywatności Serwisu, dostępna pod adresem https://intercars.pl/polityka-prywatnosci;

2.9 Program Lojalnościowy – program lojalnościowy Usługodawcy, którego zasady i warunki opisuje pkt 6.5. niniejszego Regulaminu;

2.10 Punkt Odbioru – Filia, Paczkomat lub inne miejsce, wskazane przez Usługodawcę, jako punkt, w którym można dokonać odbioru zakupionego Towaru.

2.11 Regulamin – niniejszy Regulamin obsługi klienta detalicznego;

2.12 Serwis – serwis internetowy, mający w szczególności funkcjonalność sklepu internetowego, zarządzany i udostępniany przez Usługodawcę pod adresem: https://intercars.pl, dostępny w wersji beta (wersji testowej)

2.13 Towar – oznacza rzecz ruchomą, możliwą do zakupu lub zarezerwowania opisanymi w Regulaminie kanałami sprzedaży, która, we wszystkich udostępnionych przez Usługodawcę kanałach sprzedaży, może stanowić przedmiot umowy sprzedaży lub może zostać wskazana przez Użytkownika w ramach korzystania z usługi rezerwacji jako Towar, który Użytkownik chciałby zarezerwować w danym Warsztacie (tj. jako Towar, który chciałby kupić od danego Warsztatu);

2.14 Usługa – oznacza wskazaną w pkt. 3.1. Regulaminu dowolną usługę świadczoną przez Usługodawcę drogą elektroniczną;

2.15 Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy funkcjonalności opisanych w Regulaminie

2.16 Użytkownik Zarejestrowany – Użytkownik, który dokonał rejestracji Konta;

2.17 Warsztat – podmiot trzeci prowadzący warsztat samochodowy lub świadczący usługi związane z motoryzacją (np. usługi naprawy samochodów), który współpracuje z Usługodawcą na podstawie odrębnej umowy. Aktualna lista Warsztatów wraz z ich adresami jest dostępna pod adresem: https://intercars.pl/warsztaty.

3. POSTANOWIENIA OGÓLNE

3.1 Regulamin określa zasady świadczenia przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika następujących Usług:

  • 3.1.1. dostęp do treści Serwisu;
  • 3.1.2. prowadzenie Konta (Usługa świadczona wyłącznie na rzecz Użytkowników Zarejestrowanych);
  • 3.1.3. umożliwienie dodawania Opinii;
  • 3.1.4. umożliwienie zawierania umów sprzedaży Towarów; 
  • 3.1.5. świadczenie usługi rezerwacji;
  • 3.1.6. korzystanie z innych usług lub funkcjonalności udostępnionych przez Usługodawcę w ramach Serwisu.

3.2 W związku z korzystaniem z Usług Użytkownik nie może dostarczać treści o charakterze bezprawnym, a w szczególności treści:

  • 3.2.1. naruszających prawa innych osób, w szczególności majątkowe lub osobiste prawa autorskie, tajemnicę przedsiębiorstwa, prawa własności przemysłowej, a także dobra osobiste innych osób;
  • 3.2.2. popierających lub głoszących radykalne postawy społeczne, w szczególności wszelkiego rodzaju dyskryminację ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne lub społeczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną;
  • 3.2.3. nawołujących do popełnienia przestępstwa;
  • 3.2.4. naruszających bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.

3.3 Użytkownik, który uzyska wiadomość, że jakakolwiek treść udostępniona w Serwisie jest niezgodna z prawem lub Regulaminem, może zgłosić ten fakt Usługodawcy, w szczególności przesyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej: [email protected].

3.4 W przypadku otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze treści udostępnianych przez Użytkownika, Usługodawca jest uprawniony do uniemożliwienia dostępu do tych treści.

3.5 Użytkownik jest uprawniony do korzystania z Serwisu (w szczególności treści stanowiących elementy Serwisu) wyłącznie na własny użytek osobisty. Oznacza to w szczególności, iż w odniesieniu do danych oraz wszelkich innych materiałów zawartych w zasobach Serwisu, zarówno takich które podlegają ochronie na gruncie prawa autorskiego, jak i takich które takiej ochronie nie podlegają, nie jest dopuszczalne wykorzystywanie powyższych materiałów w celu prowadzenia przez Użytkownika działalności komercyjnej.

3.6 Użytkownik nie może korzystać z Serwisu oraz Usług w sposób powodujący zakłócenie funkcjonowania Serwisu lub jakiegokolwiek jego elementu.

3.7 Korzystanie z Serwisu oraz Usług jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Użytkownik następujących minimalnych wymagań technicznych:

  • 3.7.1. podłączone do Internetu urządzenie z zainstalowaną i gotową do pracy przeglądarką internetową obsługującą HTML5 oraz format PDF,
  • 3.7.2. włączenie w przeglądarce internetowej cookies oraz javascript.

3.8 Rekomendowana rozdzielczość ekranu przy wyświetlaniu Serwisu to 1920x1080 pikseli.

3.9 Usługodawca informuje, iż w przypadku niespełnienia przez Użytkownika powyżej opisanych minimalnych wymagań technicznych, skorzystanie z Usług może okazać się niemożliwe, utrudnione lub Serwis może nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.

3.10 Za korzystanie z Serwisu oraz Usług nie są naliczane i pobierane jakiekolwiek opłaty. Użytkownik ponosi jednak koszty połączenia i korzystania z sieci Internet, zgodnie z treścią umowy łączącej Użytkownika z jego operatorem telekomunikacyjnym (dostawcą Internetu).

3.11 Umowy o świadczenie poszczególnych Usług, umowy sprzedaży Towarów oraz umowy rezerwacji mogą zostać zawarte wyłącznie w języku polskim.

3.12 W celu zapewnienia bezpieczeństwa świadczonych Usług, Usługodawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych Usług.

3.13 Usługodawca informuje, że korzystanie z Usług może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Użytkownika szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia tych zagrożeń, Użytkownik powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.

3.14 Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za korzystanie przez Użytkownika z Serwisu lub poszczególnych Usług w sposób sprzeczny z postanowieniami Regulaminu lub obowiązującymi przepisami prawa.

3.15 Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości w funkcjonowaniu Serwisu i świadczonych za jego pośrednictwem Usług wywołane siłą wyższą, awarią powstałą z winy Użytkownika lub nieprawidłowościami w systemie lub sprzęcie komputerowym Użytkownika, jakością łącza Użytkownika z siecią Internet, awariami urządzeń dostawców Internetu Użytkownika lub jakąkolwiek inną okolicznością nie leżącą po stronie Usługodawcy, w tym działaniem lub zaniechaniem spowodowanym przez osoby trzecie.

4. KORZYSTANIE Z SERWISU ORAZ DODAWANIE OPINII

4.1 Serwis służy prezentacji oferty Usługodawcy, wskazania informacji adresowo-kontaktowych oraz udostępnieniu Usług i materiałów, w szczególności materiałów związanych z usługami oferowanymi przez Usługodawcę, jak również służy do zawierania przez Usługodawcę umów z Użytkownikami, w tym w szczególności umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta, umów sprzedaży Towarów oraz umów rezerwacji.

4.2 Usługa dostępu do Serwisu dostępna jest dla wszystkich Użytkowników, bez konieczności rejestracji w Serwisie. Każdy Użytkownik może przeglądać i przeszukiwać powszechnie dostępne strony Serwisu.

4.3 Umowa o świadczenie usługi dostępu do Serwisu zostaje zawarta na warunkach określonych w Regulaminie na czas nieoznaczony z chwilą skutecznego wywołania przez Użytkownika w oknie przeglądarki urządzenia tego Użytkownika adresu URL Serwisu lub skorzystania przez Użytkownika z przekierowania prowadzącego do Serwisu (tj. z chwilą wejścia do Serwisu); w tym przypadku umowa o świadczenie usługi dostępu do Serwisu zostaje rozwiązana z chwilą opuszczenia Serwisu przez Użytkownika.

4.4 Za pośrednictwem Serwisu Usługodawca umożliwia Użytkownikom dodawanie Opinii na temat Towarów będących w ofercie sklepu internetowego działającego w ramach Serwisu. Umowa o świadczenie usługi dodawania Opinii zostaje zawarta na warunkach określonych w Regulaminie, na czas nieoznaczony, z chwilą dodania przez Użytkownika Opinii

4.5 Opinię na temat Towarów będących w ofercie sklepu internetowego działającego w ramach Serwisu może dodać każdy Użytkownik dobrowolnie. Dodanie Opinii jest możliwe jedynie łącznie z Oceną. Nie jest możliwe dodanie wyłącznie samej Opinii. Możliwe jest jednak dodanie wyłącznie samej Oceny.

4.6 Użytkownik nie jest zobowiązany do zamieszczania Opinii, w tym Oceny.

4.7 Użytkownik ma możliwość dodania Opinii oraz dokonania Oceny za pomocą przeznaczonego do tego formularza dostępnego na karcie recenzowanego Towaru w Serwisie, zlokalizowanego w zakładce znajdującej się przy opisie tego Towaru. Dodanie Opinii może nastąpić również po otrzymaniu wiadomości e-mail z zaproszeniem do wyrażenia opinii na temat Towaru zakupionego u Usługodawcy.

4.8 Dokonanie Oceny następuje za pomocą funkcjonalności formularza dodawania Opinii poprzez zaznaczenie odpowiedniej liczby gwiazdek (od jednej do pięciu).

4.9 W celu dodania Opinii, Użytkownik powinien:

  • 4.9.1. uzupełnić wszystkie pola formularza, o którym mowa w pkt. 4.7. powyżej, tj. wskazać swoje imię, dokonać Oceny i wpisać treść Opinii;
  • 4.9.2. mieć zaakceptowany Regulamin;
  • 4.9.3. nacisnąć przycisk „Dodaj Opinię”.

4.10 Opinia wraz z Oceną zostaną opublikowane na Stronie pod wskazanym przez Użytkownika imieniem w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od ich dodania przez Użytkownika.

4.11 Wszystkie Opinie podlegają moderacji przez Usługodawcę. Usługodawca zastrzega sobie prawo do nieopublikowania lub usunięcia Opinii, jeśli Opinia ta narusza postanowienia niniejszego Regulaminu.

4.12 Dodając Opinię, Użytkownik oświadcza, że:

  • 4.12.1. jest wyłącznym autorem Opinii;
  • 4.12.2. przysługują mu wszelkie prawa do Opinii, w tym ewentualne prawa autorskie, licencje, wszelkie zgody wymagane przepisami prawa, umożliwiające wykorzystanie treści Opinii zgodnie z Regulaminem;
  • 4.12.3. treść dodanej przez niego Opinii nie narusza przepisów prawa, ani prawem chronionych dóbr osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych, praw własności intelektualnej lub przemysłowej;
  • 4.12.4. treść Opinii, jak również dodana Ocena wyrażają jego subiektywne odczucia co do danego Towaru dostępnego w ramach Serwisu;
  • 4.12.5. faktycznie używał Towaru, o którym Opinię dodaje. W tym zakresie Usługodawca zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia weryfikacji;
  • 4.12.6. poprzez dodanie Opinii oraz dokonanie Oceny w sposób określony w niniejszej sekcji 4, wyraża zgodę na publikowanie treści Opinii oraz Oceny wraz ze wskazanym przez siebie imieniem, w innych publicznie dostępnych kanałach komunikacji Usługodawcy.

4.13 Opinia powinna dotyczyć wyłącznie bezpośrednio opiniowanego Towaru oraz subiektywnych wrażeń Użytkownika związanych z jego użytkowaniem.

4.14 Opinia nie powinna:

  • 4.14.1. zawierać treści sprzecznych z prawem, w szczególności być obraźliwa, zawierająca groźby, zniesławiająca, obsceniczna, pornograficzna, rasistowska, dyskryminująca, oszczercza lub propagująca przemoc;
  • 4.14.2. być nieprawdziwa ani wprowadzająca w błąd;
  • 4.14.3. zawierać nieprawdziwe twierdzenia dotyczące faktów;
  • 4.14.4. zawierać twierdzenia dotyczące zdrowia;
  • 4.14.5. naruszać ani ograniczać praw osób trzecich, w szczególności praw autorskich, znaków towarowych ani innych praw własności intelektualnej lub praw do wizerunku;
  • 4.14.6. zawierać informacji poufnych ani danych osobowych, takich jak: nazwisko, adres czy numer telefonu;
  • 4.14.7. zawierać technicznie szkodliwych elementów, takich jak wirusy, robaki komputerowe czy inne potencjalnie szkodliwe oprogramowanie lub pliki;
  • 4.14.8. zawierać niepotrzebnych znaków;
  • 4.14.9. zawierać osadzonych linków do zewnętrznych stron internetowych;
  • 4.14.10. wymieniać konkretnych cen;
  • 4.14.11. zawierać krytycznych komentarzy w odniesieniu do innych Opinii lub ich autorów;
  • 4.14.12. zachęcać do zakupów u podmiotów konkurencyjnych,
  • 4.14.13. zawierać treści nie odnoszących się do opiniowanych Towarów, w tym uwag skierowanych do Usługodawcy w sprawie świadczonych przez niego Usług.

4.15 Opinie domyślnie wyświetlane są w porządku chronologicznym, od najnowszych do najstarszych.

4.16 Opinie dodane przez zweryfikowanego klienta, tj. osobę, która zakupiła dany Towar i w celu dodania opinii wykorzystała zaproszenie, o którym mowa w pkt 4.7, są oznaczone ikoną „Opinia potwierdzona zakupem”. W przypadku Opinii, które nie zostały oznaczone żadną ikoną, Usługodawca nie daje gwarancji, że pochodzą one od osób, które używały danego Towaru lub go nabyły.

4.17 Z chwilą opublikowania Opinii Użytkownik udziela Usługodawcy niewyłącznej, nieodpłatnej, nieograniczonej czasowo ani terytorialnie licencji do Opinii oraz Oceny, jako utworów wraz z prawem do ich sublicencjonowania podmiotom trzecim, na następujących polach eksploatacji:

  • 4.17.1. utrwalania i powielania dowolną techniką;
  • 4.17.2. wykorzystywania w promocji lub w reklamie dotyczącej działalności Usługodawcy;
  • 4.17.3. umieszczania na stronach internetowych i intranetowych oraz we wszelkich publikacjach dotyczących Usługodawcy;
  • 4.17.4. wykorzystywania we wszystkich materiałach marketingowych Usługodawcy;
  • 4.17.5. wprowadzenia do obrotu;
  • 4.17.6. najmu, użyczenia lub innej formy oddania do używania oryginału albo egzemplarzy;
  • 4.17.7. prawa do publicznego udostępniania dowolnymi kanałami publikacji lub dystrybucji w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym;
  • 4.17.8. wprowadzania do pamięci dowolnej liczby komputerów lub urządzeń wyposażonych w pamięć elektroniczną (np. kart pamięci, pamięć RAM, FLASH) oraz urządzeń korzystających z tzw. pamięci wirtualnej lub udostępnianych zasobów pamięci (tzw. cloud computing);
  • 4.17.9. łączenia całości oraz fragmentów z innymi utworami;
  • 4.17.10. dokonywania modyfikacji bez naruszenia treści Opinii oraz wprowadzania zmian wymaganych przez specyfikę Internetu, w tym urządzeń mobilnych, prawo wykorzystania w różnym formacie.

4.18 Licencja obejmuje prawo zezwalania na korzystanie z opracowań Opinii i rozporządzanie opracowaniami Opinii (prawo zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do opracowań dzieła) na polach eksploatacji wskazanych powyżej.

4.19 W zakresie, w jakim Użytkownik jest podmiotem autorskich praw osobistych do Opinii, zobowiązuje się, że nie będzie wykonywał w stosunku do Usługodawcy prawa do nadzoru autorskiego. Dodanie Opinii jest równoznaczne ze zgodą na jej udostępnienie publiczności.

5. REJESTRACJA KONTA

5.1 Rejestracji Konta może dokonać wyłącznie osoba fizyczna, która spełniła łącznie poniższe warunki:

  • 5.1.1. poprawnie podała wszystkie informacje niezbędne do założenia Konta,
  • 5.1.2. zapoznała się z Regulaminem i złożyła oświadczenie o akceptacji postanowień tego Regulaminu,
  • 5.1.3. dokonała rejestracji Konta poprzez jeden ze sposobów wskazanych w pkt. 5.3. poniżej.

5.2 Rejestracja Konta jest niezbędna do korzystania z Usług, o których mowa w pkt. 6.1., w tym w szczególności do uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.

5.3 Użytkownik ma możliwość zawarcia z Usługodawcą umowy o prowadzenie Konta za pomocą jednego ze wskazanych poniżej sposobów:

  • 5.3.1. poprzez wypełnienie przeznaczonego do tego formularza;
  • 5.3.2. drogą telefoniczną, za pośrednictwem Infolinii;
  • 5.3.3. osobiście, w jednej z Filii.

5.4 Usługodawca nie przewiduje możliwości rejestracji Konta z wykorzystaniem pseudonimu lub anonimowo.

5.5 Użytkownik, który chce zawrzeć z Usługodawcą umowę o prowadzenie Konta każdorazowo powinien:

  • 5.5.1. wprowadzić poprawne dane Użytkownika w formularzu rejestracyjnym lub podać poprawne dane konsultantowi podczas rejestracji za pośrednictwem Infolinii lub w jednej z Filii, w zakresie co najmniej danych oznaczonych jako obligatoryjne;
  • 5.5.2. zapoznać się i zaakceptować treść niniejszego Regulaminu oraz wyrazić wymagane zgody;
  • 5.5.3. przesłać wypełniony formularz za pośrednictwem przycisku „Zarejestruj się” (w przypadku rejestracji za pomocą formularza);
  • 5.5.4. potwierdzić rejestrację Konta poprzez aktywację odnośnika (link) umieszczonego w przesłanej przez Usługodawcę na adres poczty elektronicznej Użytkownika (e-mail) automatycznej wiadomości e-mail.

5.6 Do zawarcia umowy o prowadzenie Konta dochodzi każdorazowo z chwilą potwierdzenia rejestracji przez Użytkownika, w sposób wskazany w pkt. 5.5.4. powyżej. Zawarcie umowy o prowadzenie Konta następuje nieodpłatnie. Od momentu potwierdzenia rejestracji, o którym mowa zdaniu powyżej, dane Użytkownika będą wykorzystywane w celu realizacji usługi prowadzenia Konta przez Usługodawcę.

5.7 Dostęp do Konta następuje niezwłocznie po potwierdzeniu przez Użytkownika rejestracji Konta w sposób wskazany w pkt. 5.5.4. powyżej..

5.8 W czasie rejestracji Konta Użytkownik każdorazowo podaje swój adres e-mail, stanowiący jednocześnie identyfikator Użytkownika Zarejestrowanego. Za identyfikator Użytkownika Zarejestrowanego, na potrzeby kontaktu lub dokonywania innych czynności z dowolną Filią, jest uznawany również indywidualny numer Użytkownika. Indywidualny numer Użytkownika to niepowtarzalny ciąg cyfr i liter, nadawany przez Usługodawcę Użytkownikowi Zarejestrowanemu, do którego przypisane są dane identyfikujące Użytkownika, a także przyznane mu indywidualne uprawnienia i korzyści. Użytkownik otrzymuje numer Użytkownika automatycznie w momencie rejestracji Konta i korzysta z niego przez cały okres posiadania Konta w Serwisie.  

5.9 Użytkownik Zarejestrowany może posługiwać się wyłącznie swoimi identyfikatorem.

5.10 W przypadku gdy podczas składania zamówienia Użytkownik podał adres e-mail wykorzystywany już jako identyfikator przez Użytkownika Zarejestrowanego lub inną osobę (innego Użytkownika Zarejestrowanego), Serwis automatycznie powiadomi o tym Użytkownika, prosząc jednocześnie o zalogowanie się do Serwisu. Składanie zamówienia za pomocą adresu e-mail, który jest już wykorzystywany jako identyfikator przez Użytkownika Zarejestrowanego, może się odbywać wyłącznie po uprzednim zalogowaniu się do Serwisu..

5.11 Czynności rejestracyjne dokonywane są jednorazowo, a późniejsze składanie zamówień dokonuje się po zalogowaniu w Serwisie do Konta poprzez podanie adresu e-mail i hasła.

5.12 Użytkownik ma dostęp do swojego Konta Użytkownika za pomocą podanego przez niego w ramach rejestracji identyfikatora (adresu e-mail) oraz hasła. Użytkownik Zarejestrowany może dokonać zmiany hasła dostępu do Konta.

5.13 Użytkownik Zarejestrowany może mieć tylko jedno Konto i identyfikować się wyłącznie jednym zestawem identyfikatorów.

5.14 Usługodawca informuje, że udostępnienie osobom trzecim identyfikatora, o którym mowa w pkt. 5.8. powyżej, do korzystania może skutkować nieuprawnionym wykorzystaniem danych Użytkownika Zarejestrowanego. W przypadku udostępnienia osobom trzecim ww. identyfikatora do korzystania na warunkach opisanych w zdaniu poprzednim, Usługodawca uzna wszelkie czynności wykonane przez te osoby trzecie za czynności Użytkownika Zarejestrowanego, chyba że okoliczności konkretnej czynności wykonanej z wykorzystaniem ww. identyfikatora, będą wskazywały na nieuprawnione posługiwanie się danymi przez osobę trzecią.

5.15 Osoba:

  • 5.15.1. dokonująca rejestracji Konta w imieniu podmiotu niebędącego osobą fizyczną lub
  • 5.15.2. składająca zamówienie bez procedury rejestracji Konta, w imieniu przedsiębiorcy
składa oświadczenie pod rygorem skutków prawnych, że jest osobą uprawnioną do działania w imieniu przedsiębiorcy bądź jako przedsiębiorca samodzielnie, bądź jako jego pełnomocnik, prokurent, bądź jako wspólnik spółki osobowej lub organ spółki kapitałowej lub innej osoby prawnej. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za nieprawdziwość oświadczenia oraz z tytułu powstania szkody w majątku Usługodawcy wywołanej działaniem Użytkownika.

6. KONTO ORAZ PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

6.1 W ramach Konta Usługodawca zapewnia Użytkownikowi Zarejestrowanemu dostęp do następujących usług i funkcjonalności:

  • 6.1.1. dostęp do Konta i jego utrzymanie;
  • 6.1.2. zapewnienie możliwości wprowadzenia, zachowania i edycji danych Użytkownika Zarejestrowanego, w tym danych nieoznaczonych jako dane obowiązkowe, do których zalicza się m.in. numer telefonu Użytkownika Zarejestrowanego;
  • 6.1.3. umożliwienie zmiany hasła autoryzującego dostęp do Konta;
  • 6.1.4. umożliwienie Użytkownikowi Zarejestrowanemu dostępu do historii wszystkich jego zamówień, rezerwacji, reklamacji dokonanych w ramach Konta we wszystkich dostępnych kanałach sprzedaży;
  • 6.1.5. uczestnictwo w Programie Lojalnościowym;
  • 6.1.6. możliwość złożenia dyspozycji zwrotu zakupionych Towarów.

6.2 Użytkownik Zarejestrowany jest zobowiązany do bieżącego aktualizowania swoich danych wskazanych w Koncie. Użytkownik Zarejestrowany jest zobowiązany do natychmiastowej zmiany danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w przypadku zaprzestania korzystania z Usług z wykorzystaniem podanych danych.

6.3 .Użytkownik Zarejestrowany jest świadom ryzyka związanego z nieuaktualnieniem podanych przez siebie danych. W szczególności Użytkownik Zarejestrowany jest świadom ryzyka związanego z brakiem możliwości uzyskania korzyści wynikających z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym oraz brakiem możliwości korzystania z Konta.

6.4 W ramach Programu Lojalnościowego Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia na rzecz Użytkowników Zarejestrowanych następujących usług:

  • 6.4.1. przygotowywania i przeprowadzania akcji promocyjnych przeznaczonych dla Zarejestrowanych Użytkowników, na warunkach określonych w odrębnych regulaminach i warunkach tych akcji promocyjnych;
  • 6.4.2. przyznawania Użytkownikom Zarejestrowanym zniżek wynikających z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym;
  • 6.4.3. zapewnienia Użytkownikom Zarejestrowanym dostępu do przeznaczonych dla nich cen Towarów;
  • 6.4.4. prowadzenia dotyczącej uczestnictwa w Programie Lojalnościowym komunikacji marketingowej z Użytkownikiem Zarejestrowanym, która jest integralną częścią Programu Lojalnościowego, za pośrednictwem wiadomości e-mail lub SMS. Komunikacja marketingowa, o której mowa w zdaniu poprzednim, jest prowadzona za pośrednictwem SMS, gdy Użytkownik Zarejestrowany wskazał w ramach Konta Klienta swój numer telefonu;
  • 6.4.5. generowania ofert dopasowanych do Użytkownika Zarejestrowanego.

6.5 Świadczenie usługi uczestnictwa w Programie Lojalnościowym może obejmować także inne usługi dostępne obecnie lub w przyszłości dla Użytkowników Zarejestrowanych na zasadach opisanych w odrębnych regulaminach lub w warunkach odrębnej akcji promocyjnej Usługodawcy.

6.6 Udział w Programie Lojalnościowym jest dobrowolny, jednakże stanowi integralną część Konta. W przypadku chęci rezygnacji z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym, niezbędne jest usunięcie przez Użytkownika Zarejestrowanego jego Konta.

6.7 Program Lojalnościowy jest organizowany na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i obowiązuje we wszystkich dostępnych kanałach sprzedaży detalicznej Usługodawcy.

6.8 Usługodawca może zakończyć Program Lojalnościowy w każdym czasie, z ważnej przyczyny, jaką jest:

  • 6.8.1. zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mająca bezpośredni wpływ na funkcjonowanie Programu Lojalnościowego i skutkująca koniecznością jego zakończenia;
  • 6.8.2. ekonomiczna nieopłacalność funkcjonowania Programu Lojalnościowego;
  • 6.8.3. wydanie orzeczenia lub decyzji przez sąd lub uprawniony organ władzy publicznej dotyczącego Programu Lojalnościowego i skutkujących koniecznością jego zakończenia;
  • 6.8.4. wprowadzenie w miejsce Programu Lojalnościowego innych form działalności promocyjno-marketingowej dotyczącej Usługodawcy.

6.9 O zakończeniu Programu Lojalnościowego Organizator powiadomi Uczestników poprzez wiadomość e-mail lub wiadomość SMS wysłane odpowiednio na adres e-mail lub numer telefonu podane w ramach Konta, wraz ze wskazaniem daty zakończenia funkcjonowania Programu Lojalnościowego, przy czym termin ten nie może wypadać wcześniej niż 30 (trzydzieści) dni od daty powiadomienia o zakończeniu Programu Lojalnościowego.

6.10 Po upływie terminu, o którym mowa w pkt. 6.9. powyżej, Program Lojalnościowy zostaje zakończony.

6.11 Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym umożliwia korzystanie ze specjalnych zniżek na wybrane Towary, każdorazowo wskazane przez Usługodawcę oraz korzystanie z cen Towarów przeznaczonych dla Użytkowników Zarejestrowanych.

6.12 W celu skorzystania ze zniżki lub specjalnej ceny w dowolnym, dostępnym kanale sprzedaży detalicznej Usługodawcy, Użytkownik Zarejestrowany zobowiązany jest, przed dokonaniem zapłaty za zakupy, podać swój identyfikator albo jakiekolwiek inne dane identyfikujące, pozwalające na identyfikację Użytkownika Zarejestrowanego lub zalogować się na swoje Konto.

6.13 Rabaty i promocje dostępne dla osób niebędących Użytkownikami Zarejestrowanymi nie są oznaczone w poszczególnych kanałach sprzedaży detalicznej jako dostępne jedynie dla Użytkowników Zarejestrowanych. Skorzystanie z takich rabatów lub promocji bezpośrednio w danym kanale sprzedaży detalicznej nie wymaga dokonania identyfikacji Użytkownika Zarejestrowanego.

6.14 Zapas Towarów objętych zniżką lub akcjami promocyjnymi może okresowo ulec wyczerpaniu. W razie braku dostępności Towarów, skorzystanie ze zniżki lub z akcji promocyjnej nie jest możliwe. Informacji o dostępności albo braku dostępności Towarów objętych promocjami udziela personel poszczególnych kanałów sprzedaży detalicznej..

6.15 Użytkownik Zarejestrowany może korzystać ze zniżek lub specjalnych cen wyłącznie w przypadku samodzielnego dokonywania zakupów za pośrednictwem dostępnych kanałów sprzedaży detalicznej Usługodawcy. Użytkownik Zarejestrowany może skorzystać ze zniżki lub specjalnej ceny wyłącznie w przypadku zakupów dokonywanych przez Użytkownika Zarejestrowanego w czasie jego uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.

6.16 W przypadku dokonania przez Użytkownika Zarejestrowanego zwrotu Towaru nabytego z wykorzystaniem zniżki lub zakupionego w przeznaczonej dla Użytkowników Zarejestrowanych cenie, Użytkownik Zarejestrowany otrzyma wyłącznie zwrot rzeczywiście uiszczonej ceny za taki Towar, tj. ceny regularnej pomniejszonej o korzyść wynikającą ze skorzystania ze zniżki lub ceny specjalnej.

6.17 Nie ma możliwości wymienienia zniżek lub innych korzyści przyznawanych w ramach Programu Lojalnościowego na równowartość pieniężną bądź na innego rodzaju korzyści.

6.18 Użytkownik Zarejestrowany nie może przenieść przypisanej do niego zniżki ani prawa do jej wykorzystania w kanałach sprzedaży detalicznej Usługodawcy na innego Użytkownika Zarejestrowanego lub osobę trzecią.

6.19 Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:

  • 6.19.1. problemy z korzystaniem z poszczególnych usług oferowanych w ramach Programu Lojalnościowego, w szczególności zniżek, akcji promocyjnych i specjalnych cen, wynikające z przyczyn leżących po stronie Użytkownika Zarejestrowanego, a niezależnych od Usługodawcy;
  • 6.19.2. przerwy w funkcjonowaniu poszczególnych usług oferowanych w ramach Programu Lojalnościowego, w szczególności zniżek, akcji promocyjnych i specjalnych cen, z przyczyn stanowiących siłę wyższą.

6.20 Usługodawca jest uprawniony do częściowego lub całkowitego wyłączenia możliwości korzystania z Konta i jego funkcjonalności, w tym z funkcjonalności Programu Lojalnościowego i usług dostępnych w Programie Lojalnościowym, w celu przeprowadzenia usprawnień, napraw lub modernizacji związanych z funkcjonowaniem tych usług lub funkcjonalności, przy czym Usługodawca zobowiązuje się do minimalizacji czasu, w którym nastąpi częściowe lub całkowite wyłączenie możliwości korzystania z ww. usług lub funkcjonalności. W przypadku całkowitego wyłączenia możliwości korzystania z Konta i jego funkcjonalności, w tym z funkcjonalności Programu Lojalnościowego i usług dostępnych w Programie Lojalnościowym, Usługodawca powiadomi o tym Użytkowników Zarejestrowanych za pośrednictwem wiadomości SMS lub email skierowanej odpowiednio na numer telefonu lub adres e-mail Użytkownika Zarejestrowanego wskazany w ramach Konta.

7. OKRES OBOWIĄZYWANIA I ROZWIĄZYWANIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUGI PROWADZENIA KONTA

7.1 Umowa o świadczenie usługi Konta zostaje zawarta na czas nieoznaczony.

7.2 Użytkownik Zarejestrowany może w każdej chwili zrezygnować z usługi prowadzenia Konta Użytkownika bez podania przyczyny, poprzez przycisk dezaktywacyjny „Usuń konto” dostępny w ramach Konta lub poprzez przesłanie żądania usunięcia Konta na adres e-mail: [email protected].

7.3 Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta ze skutkiem natychmiastowym w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących ważnych powodów:

  • 7.3.1. naruszenia przez Użytkownika Zarejestrowanego postanowienia Regulaminu,
  • 7.3.2. naruszenia przez Użytkownika Zarejestrowanego, w związku z korzystaniem z usługi Konta, przepisu prawa lub praw innych osób.

7.4 Niezależnie od postanowienia pkt. 7.2. oraz 7.3. powyżej, Usługodawca może wypowiedzieć Umowę o świadczenie usługi Konta z zachowaniem 7-dniowego (siedmiodniowego) terminu wypowiedzenia w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących ważnych powodów:

  • 7.4.1. stwierdzenia przez Usługodawcę, że Użytkownik Zarejestrowany korzysta z Konta lub Serwisu w sposób naruszający dobre obyczaje,
  • 7.4.2. stwierdzenia przez Usługodawcę, że Użytkownik Zarejestrowany wykorzystuje Usługi w sposób sprzeczny z założeniami, celami lub zakresem działalności Serwisu lub Konta,
  • 7.4.3. stwierdzenia przez Usługodawcę, że Użytkownik Zarejestrowany prowadzi działania naruszające lub zagrażające bezpieczeństwu Serwisu lub Konta,
  • 7.4.4. likwidacji Serwisu lub też zaprzestania działania lub zmiany zakresu działania Serwisu.

7.5 W przypadku, gdyby dana okoliczność stanowiła zarówno ważny powód opisany w pkt. 7.3. powyżej, jak również w pkt. 7.4. powyżej, Usługodawca może według własnego wyboru wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym na podstawie pkt. 7.3. powyżej lub z zachowaniem terminu wypowiedzenia wskazanego w pkt. 7.4. powyżej.

7.6 Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi Konta przez Usługodawcę następuje poprzez wysłanie oświadczenia o wypowiedzeniu umowy na adres e-mail Użytkownika Zarejestrowanego wskazany w Koncie (tj. podany przy rejestracji lub zmieniony przez Użytkownika Zarejestrowanego po rejestracji) lub złożenia oświadczenia Użytkownikowi w dowolny inny sposób.

7.7 Konto aktywne jest do chwili jego usunięcia w związku z odstąpieniem albo wypowiedzeniem przez Użytkownika lub Usługodawcę umowy o świadczenie usługi Konta, przy czym Konto będzie aktywne do czasu zakończenia realizacji wszystkich będących w toku zamówień lub Usług.

7.8 W przypadku usunięcia Konta nie jest możliwe jego przywrócenie.

8. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ (ZAWIERANIE UMÓW SPRZEDAŻY NA ODLEGŁOŚĆ)

8.1 Dokonanie zakupu Towarów może nastąpić bez zakładania Konta albo po jego założeniu, drogą elektroniczną, za pośrednictwem Serwisu lub drogą telefoniczną, za pośrednictwem Infolinii.

8.2 Sprzedawca oświadcza, że wszystkie Towary są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, o ile nie zostało inaczej wskazane przez Usługodawcę.

8.3 Zamówienia na Towary można składać:

  • 8.3.1. w przypadku zamówień dokonanych za pośrednictwem Serwisu – przez całą dobę przez 7 dni w tygodniu, przez cały rok, z wyłączeniem okresu przerw technicznych i konserwacyjnych; zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym licząc od dnia, w którym zamówienie zostało złożone;
  • 8.3.2. w przypadku zamówień dokonanych telefonicznie, za pośrednictwem Infolinii – w godzinach pracy Infolinii, wskazanych pod adresem: https://intercars.pl/kontakt

8.4 Aby złożyć zamówienie drogą elektroniczną, za pośrednictwem Serwisu, Użytkownik powinien:

  • 8.4.1. wybrać odpowiedni Towar i kliknąć w przycisk „Dodaj do koszyka”. Użytkownik może następnie kontynuować zakupy i dodawać do koszyka kolejne Towary lub przystąpić do składania zamówienia klikając przycisk „Przejdź do koszyka”;
  • 8.4.2. wprowadzić poprawne dane (lub zalogować się do Konta) w formularzu, w zakresie co najmniej danych oznaczonych jako obligatoryjne;
  • 8.4.3. w przypadku Użytkownika niebędącego jeszcze Użytkownikiem Zarejestrowanym, istnieje możliwość rejestracji Konta przy wykorzystaniu danych podanych w formularzu, w trakcie składania zamówienia, o których mowa w pkt. 8.4.2. powyżej; żądanie rejestracji Konta Użytkownik wyraża poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia w trakcie składania zamówienia drogą elektroniczną; w takim przypadku pkt. 5.5.4. – 5.7. stosuje się odpowiednio;
  • 8.4.4. zapoznać się i zaakceptować treść niniejszego Regulaminu, wyrazić wymagane zgody oraz wybrać sposób dostawy i formę płatności; dodatkowo, poprzez użycie przycisku „Zarejestruj konto”, Użytkownik może wyrazić żądanie rejestracji Konta, o którym to żądaniu mowa w pkt. 8.4.3. powyżej;
  • 8.4.5. kliknąć w przycisk „Zamów z obowiązkiem zapłaty”, co jest równoznaczne ze złożeniem przez Użytkownika oferty nabycia Towarów zgodnie z treścią koszyka i parametrami zamówienia (towar, cena, liczba sztuk, charakterystyka, sposób i termin dostawy oraz ewentualne inne parametry) oraz zgodnie z Regulaminem.

8.5 W przypadku wyboru sposobu płatności innego niż płatność za pobraniem, Użytkownik po kliknięciu przycisku „Zamów z obowiązkiem zapłaty” zostanie przekierowany na stronę dostawcy usług płatniczych. Realizacja płatności odbywa się na podstawie regulamin udostępnego na stronie dostawcy usług płatniczych.

8.6 Zawarcie umowy sprzedaży drogą telefoniczną, za pośrednictwem Infolinii odbywa się w następującej kolejności i zgodnie z poniższymi zasadami:

  • 8.6.1. pracownik Infolinii udziela Użytkownikowi za pośrednictwem Infolinii informacji o cenie Towarów, którymi zainteresowany jest Użytkownik, weryfikuje ich dostępność, przedstawia podstawowe informacje o skutkach prawnych zawarcia umowy sprzedaży oraz odpowiada na ewentualne pytania, udzielając jasnych, zrozumiałych i niewprowadzających w błąd informacji w języku polskim;
  • 8.6.2. Użytkownik przekazuje pracownikowi Infolinii informację o wybranym sposobie dostawy; w przypadku zawarcia umowy sprzedaży drogą telefoniczną, za pośrednictwem Infolinii, jedynym dostępnym sposobem płatności jest płatność za pobraniem;
  • 8.6.3. . po uzgodnieniu treści zamówienia pracownik Infolinii informuje o całkowitym koszcie zamówienia;
  • 8.6.4. pracownik Infolinii weryfikuje koszty dostarczenia zamawianych Towarów, ustalane indywidualnie w oparciu o wybrany sposób i miejsce dostawy Towaru, oraz sposób płatności za zamówione Towary, a także przewidywany termin dostawy Towarów;
  • 8.6.5. . pracownik Infolinii weryfikuje kompletność złożonego przez Użytkownika zamówienia;
  • 8.6.6. Użytkownik potwierdza zamówienie, składa ewentualne zastrzeżenia, prosi o uzupełnienie zamówienia albo rezygnuje z jego realizacji. W przypadku zgłoszenia zastrzeżeń lub uzupełnienia zamówienia, pracownik Infolinii powtarza etap weryfikacji kompletności złożonego zamówienia określony w pkt 8.6.1. – 8.6.5.

8.7 Każdorazowo, po złożeniu zamówienia Użytkownik otrzymuje wiadomość e-mail z informacją o przyjęciu zamówienia, zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia (tj. wykaz zamówionych towarów wraz z ich cenami jednostkowymi, ceną łączną, kosztami przesyłki oraz sposobem i przewidywanym czasem dostawy).

8.8 W przypadku niedostępności części Towarów objętych zamówieniem Użytkownik jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, zamiennik lub anulowanie całości zamówienia).

8.9 W kolejnej wiadomości e-mail Usługodawca potwierdzi realizację zamówienia. Z tą chwilą między Usługodawcą a Użytkownikiem zostaje zawarta umowa sprzedaży Towarów wskazanych w zamówieniu oraz umowa o ich dostawę

8.10 Użytkownikowi będącemu Konsumentem lub Konsumentem – Przedsiębiorcą przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym Użytkownik ten wszedł w posiadanie Towarów lub w którym wskazana przez tego Użytkownika osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie Towarów. Jeżeli przedmiotem umowy jest wiele Towarów, które są dostarczane osobno, termin ten wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Użytkownik wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Użytkownika weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

8.11 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Użytkownik powinien poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład złożonego na piśmie przesłanym pocztą lub pocztą elektroniczną na adres Usługodawcy podany w pkt 1.3. Regulaminu lub logując się do Konta i klikając przycisk „Zwrot towarów” przy danym zamówieniu).

8.12 Użytkownik może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, udostępnianego przez Usługodawcę jako Załącznik nr 1 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Użytkownik może skorzystać również z formularza dostępnego pod adresem: https://intercars.pl/zwroty-i-reklamacje lub funkcjonalności „Zwrot towarów” dostępnej w ramach Konta.

8.13 Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Użytkownik wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

8.14 W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwraca Użytkownikowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Użytkownika sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Usługodawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Użytkownika o odstąpieniu od umowy. Usługodawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Użytkownika w pierwotnej transakcji, chyba że Użytkownik wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie i nie wiąże się ono z powstaniem dodatkowych kosztów.

8.15 Usługodawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru lub do chwili dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8.16 Użytkownik powinien odesłać lub przekazać Towar do Usługodawcy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy, na adres: Dział Zwrotów Internetowych, ul. Swobodnia 35, 05-170 Zakroczym lub do jednej z Filii. Termin jest zachowany, jeżeli Użytkownik odeśle lub przekaże Towar przed upływem terminu 14 dni..

8.17 Użytkownik ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

8.18 Użytkownik odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

9. DOSTAWA, CENY I METODY PŁATNOŚCI

9.1 Zamówione Towary mogą zostać odebrane w jednym z Punktów Odbioru lub zostać dostarczone pod wskazany przez Użytkownika adres na terenie Polski, zgodnie z życzeniem Użytkownika wyrażonym przy składaniu zamówienia.

9.2 Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych sposobów dostawy realizowanych przez Usługodawcę, w tym w szczególności w zakresie czasu oraz kosztu każdego z ww. sposobów dostawy, są dostępne pod adresem https://intercars.pl/dostawa oraz na ścieżce zakupu.

9.3 W przypadku zakupu kilku Towarów w ramach jednego zamówienia, zamówione Towary mogą być przesłane do Użytkownika w więcej niż jednej przesyłce. W takiej sytuacji Użytkownik nie ponosi dodatkowych kosztów dostawy.

9.4 Ceny Towarów znajdujących się w asortymencie Usługodawcy są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Usługodawca może dokonywać modyfikacji asortymentu, cen Towarów, przeprowadzać i odwoływać akcje promocyjne. Zmiany nie mają wpływu na zawarte już z Użytkownikami umowy sprzedaży poszczególnych Towarów.

9.5 Ceny Towarów nie zawierają kosztów dostawy. O koszcie dostawy Użytkownik zostanie poinformowany każdorazowo przed złożeniem zamówienia.

9.6 Wybór niektórych form dostawy może wiązać się z ograniczeniem dostępnych metod płatności za zamówienie. Co do zasady Użytkownik może wybrać następujące metody płatności:

  • 9.6.1. . gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze (płatność za pobraniem) – w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Użytkownikowi przez Usługodawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia;
  • 9.6.2. płatność elektroniczna kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym (przedpłata) – w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Użytkownikowi przez Usługodawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Usługodawcę informacji z systemu dostawcy usług płatniczych o dokonaniu płatności przez Użytkownika;
  • 9.6.3. płatność odroczona „Kup teraz, zapłać za 30 dni”, o której mowa w pkt. 9.9. poniżej – w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Użytkownikowi przez Usługodawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Usługodawcę informacji z systemu dostawcy usług płatniczych o zaakceptowaniu płatności.

9.7 Podczas składania zamówienia Usługodawca poinformuje Użytkownika o terminie, w jakim Użytkownik jest zobowiązany dokonać płatności za zamówienie. W przypadku braku płatności przez Użytkownika w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Usługodawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu, może odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

9.8 Usługodawca wyśle dokument sprzedaży zgodny z przepisami podatkowymi dołączając go do przesyłki lub na adres e-mail podany przez Użytkownika w Koncie lub w czasie składania zamówienia. Użytkownik niniejszym wyraża zgodę na przekazywanie mu dokumentów sprzedaży w formie elektronicznej..

9.9 Usługodawca umożliwia dokonanie płatności za Towary przy użyciu usługi „Kup teraz, zapłać za 30 dni”, która umożliwia skorzystanie z płatności odroczonej. Usługa „Kup teraz, zapłać za 30 dni”, jest świadczona przez spółkę PayPo Sp. z o.o., zgodnie z regulaminem dostępnym na stronie internetowej paypo.pl. W przypadku wybrania płatności odroczonej „Kup teraz, zapłać za 30 dni”, Usługodawca udostępni spółce PayPo sp. z o.o. jako odrębnemu administratorowi, dane Użytkownika niezbędne w celu weryfikacji możliwości skorzystania ze wspomnianej metody płatności. Szczegółowe informacje dotyczące udostępniania danych osobowych na rzecz PayPo sp. z o.o., zamieszczone są w Polityce Prywatności pod adresem https://intercars.pl/polityka-prywatnosci

10. REKLAMACJA I GWARANCJA DOTYCZĄCA TOWARÓW

10.1 Postanowienia niniejszej sekcji 10 znajdują zastosowanie do zakupów dokonanych we wszystkich udostępnionych przez Usługodawcę kanałach sprzedaży. Jednocześnie, postanowienia te nie dotyczą Towarów zakupionych od Warsztatu, które Usługodawca zarezerwował na rzecz Użytkownika na podstawie zawartej z Użytkownikiem umowy rezerwacji.

10.2 Usługodawca informuje, że ma obowiązek dostarczyć Towar wolny od wad.

10.3 Reklamacje dotyczące zakupionych Towarów można składać za pośrednictwem danych kontaktowych Usługodawcy wskazanych w pkt 1.3. Regulaminu lub za pomocą formularza udostępnionego na stronie https://intercars.pl/zwroty-i-reklamacje.

10.4 W reklamacji należy podać: numer zamówienia (lub inne dane pozwalające je zidentyfikować), dane kontaktowe Użytkownika umożliwiające udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji.

10.5 Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

10.6 Usługodawca nie jest producentem Towarów.

10.7 W przypadku gdy Towar objęty jest gwarancją producenta, Usługodawca wraz z Towarem wyda Użytkownikowi dokument gwarancyjny lub stanowiący dowód zakupu paragon lub fakturę VAT. W przypadku braku wydania dokumentu gwarancyjnego umowa sprzedaży zawarta z Usługodawcą stanowi dokument gwarancyjny.

10.8 Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Obowiązki gwaranta i uprawnienia Użytkownika, a także informacje niezbędne do wykonania uprawnień z gwarancji producenta (takie jak: nazwa i adres gwaranta lub jego przedstawiciela na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, czas trwania i zasięg terytorialny ochrony gwarancyjnej, uprawnienia przysługujące w razie stwierdzenia wady oraz) określone są w warunkach gwarancyjnych producenta

10.9 Jeśli warunki gwarancyjne producenta przewidują taką możliwość, Użytkownik może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych producenta Towaru za pośrednictwem Usługodawcy.

10.10 Użytkownik powinien zgłaszać swoje roszczenia w ramach warunków gwarancyjnych producenta w sposób wskazany w karcie gwarancyjnej.

10.11 Użytkownik może wykonywać uprawnienia z tytułu braku zgodności Towaru z umową sprzedaży niezależnie od uprawnień wynikających z warunków gwarancyjnych producenta. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność z tytułu rękojmi Usługodawcy za brak zgodności Towaru z umową sprzedaży.

10.12 Usługodawca informuje, że udziela gwarancję na niektóre Towary stanowiące przedmiot umowy sprzedaży.

10.13 Towary z gwarancją Usługodawcy oznaczone zostają w Serwisie poprzez wskazanie odpowiedniej informacji na karcie produktu, w sekcji „Gwarancje i Zwroty”.

10.14 Warunki i zasady realizacji gwarancji na poszczególne Towary z gwarancją Usługodawcy, o której mowa w pkt. 10.12. powyżej, zamieszczone zostały na podstronie Serwisu, przy danym Towarze.

10.15 Użytkownik może wykonywać uprawnienia wynikające z tytułu odpowiedzialności Usługodawcy za zgodność Towarów z umową sprzedaży niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.

11. REZERWACJA TOWARU ORAZ WIZYTY W WARSZTACIE

11.1 W ramach Serwisu oraz za pośrednictwem Infolinii Użytkownik może dokonać, na zasadach opisanych poniżej, rezerwacji Towaru oraz rezerwacji terminu wizyty w Warsztacie, celem dokonania montażu Towaru, wskazanych dalej jako przedmiot rezerwacji.

11.2 Zawarcie pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą umowy o świadczenie usługi rezerwacji za pośrednictwem Serwisu następuje zgodnie z następującymi procedurami:

  • 11.2.1. jeżeli Użytkownik ma Konto i chce skorzystać z ułatwień związanych z korzystaniem z Konta, powinien zalogować się do Serwisu;
  • 11.2.2. Użytkownik powinien wejść na podstronę Serwisu, na której prezentowany jest Towar, który zamierza zarezerwować, a następnie wybrać Towar, który zamierza zarezerwować;;
  • 11.2.3. Użytkownik powinien wejść na podstronę Serwisu i wybrać usługę rezerwacji terminu wizyty w Warsztacie, z której chce skorzystać w celu umówienia wizyty w Warsztacie;
  • 11.2.4. po dokonaniu wyboru Towaru oraz usługi rezerwacji terminu wizyty w Warsztacie, na kolejnej podstronie Serwisu w celach informacyjnych wyświetlany jest opis Towaru wybranego przez Użytkownika;
  • 11.2.5. następnie Użytkownik wybiera Warsztat (konkretny lokal Warsztatu), w którym chciałby zapewnić dostępność danego Towaru i umówić wizytę w celu skorzystania z usługi rezerwacji terminu wizyty w Warsztacie;
  • 11.2.6. Użytkownik wskazuje proponowany (dogodny dla Użytkownika) termin (datę i godzinę spotkania), w którym chciałby umówić wizytę w wybranym Warsztacie; podany termin jest jednocześnie terminem, w jakim chciałby zapewnić dostępność Towaru w Warsztacie;
  • 11.2.7. Użytkownik podaje swoje dane kontaktowe, w tym swój adres poczty elektronicznej lub numer telefonu kontaktowego z zastrzeżeniem pkt. 11.3.;
  • 11.2.8. po podaniu wszelkich wymaganych danych oraz dokonaniu powyżej opisanych czynności, Użytkownik przechodzi na kolejną podstronę Serwisu obejmującą podsumowanie rezerwacji wybranego Towaru i usługi rezerwacji terminu wizyty w Warsztacie (tj. umówienia wizyty w Warsztacie w celu umożliwienia skorzystania z usługi rezerwacji terminu wizyty w Warsztacie oraz kupienia Towaru);
  • 11.2.9.  Użytkownik wyraża wymagane zgody oraz przesyła formularz poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku. Z chwilą przesłania formularza do Usługodawcy pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą zawarta zostaje Umowa o świadczenie usługi rezerwacji, na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.

11.3 W przypadku gdy przed wypełnieniem formularza Użytkownik Zarejestrowany zalogował się do swojego Konta, w formularzu kontaktowym wpisywane są automatycznie dane kontaktowe Użytkownika Zarejestrowanego zamieszczone w ramach Konta; przed przesłaniem formularza Użytkownik Zarejestrowany ma możliwość zmiany danych kontaktowych Użytkownika Zarejestrowanego, wpisanych w powyżej opisany sposób, do formularza.

11.4 Zawarcie pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą umowy o świadczenie usługi rezerwacji drogą telefoniczną, za pośrednictwem Infolinii następuje zgodnie z następującymi procedurami:

  • 11.4.1. pracownik Infolinii udziela Użytkownikowi za pośrednictwem Infolinii informacji o Towarach, którymi zainteresowany jest Użytkownik, weryfikuje ich dostępność, przedstawia podstawowe informacje o skutkach prawnych zawarcia umowy sprzedaży oraz odpowiada na ewentualne pytania, udzielając jasnych, zrozumiałych i niewprowadzających w błąd informacji w języku polskim;
  • 11.4.2. Użytkownik wybiera Towar, który zamierza zarezerwować, przekazując informację o wybranym Towarze pracownikowi Infolinii;
  • 11.4.3. następnie pracownik Infolinii wskazuje Użytkownikowi Warsztaty znajdujące się w
  • okolicy miejsca pobytu Użytkownika;
  • 11.4.4. Użytkownik wybiera Warsztat (konkretny lokal Warsztatu), w którym chciałby zapewnić dostępność danego Towaru i umówić wizytę w celu skorzystania z usługi rezerwacji terminu wizyty w Warsztacie;
  • 11.4.5. pracownik Infolinii wskazuje Użytkownikowi dostępne terminy wizyty w wybranym przez Użytkownika Warsztacie;
  • 11.4.6. Użytkownik wskazuje proponowany (dogodny dla Użytkownika) termin (datę i godzinę spotkania), w którym chciałby umówić wizytę w wybranym Warsztacie; podany termin jest jednocześnie terminem, w jakim chciałby zapewnić dostępność Towaru w Warsztacie;
  • 11.4.7. pracownik Infolinii weryfikuje prawidłowość dokonanej przez Użytkownika rezerwacji, w tym w szczególności weryfikuje zarezerwowany Towar oraz termin wizyty w Warsztacie;
  • 11.4.8. Użytkownik podaje swoje dane kontaktowe, w tym swój adres poczty elektronicznej lub numer telefonu kontaktowego;
  • 11.4.9. pracownik Infolinii weryfikuje kompletność dokonanej przez Użytkownika rezerwacji;
  • 11.4.10. Użytkownik potwierdza dokonanie rezerwacji, składa ewentualne zastrzeżenia, prosi o uzupełnienie rezerwacji albo rezygnuje z ich dokonania. W przypadku zgłoszenia zastrzeżeń lub uzupełnienia rezerwacji, pracownik Infolinii powtarza etap weryfikacji kompletności dokonanych rezerwacji określony w pkt 11.4.8. – 11.4.10.

11.5 W przypadku gdy Użytkownik dokonał rezerwacji Towaru w ramach świadczenia usługi rezerwacji, Usługodawca przekaże taką informację Warsztatowi oraz podejmie czynności faktyczne zmierzające do umówienia wizyty Użytkownika w lokalu Warsztatu wskazanym przez Użytkownika.

11.6 W ramach realizacji usługi rezerwacji Infolinia lub Warsztat może kontaktować się z Użytkownikiem, a Użytkownik z Infolinią lub Warsztatem w celu przekazania informacji lub dokonania uzgodnień (np. potwierdzenia terminu wizyty, zmiany rezerwowanego Towaru itp.).

11.7 Usługodawca informuje, że nie podejmuje jakichkolwiek zobowiązań w imieniu Warsztatu, nie zawiera jakichkolwiek umów w imieniu Warsztatu, ani nie zobowiązuje się wobec Użytkownika, iż Warsztat spełni jakiekolwiek świadczenia na rzecz Użytkownika.

11.8 Skorzystanie przez Użytkownika z usługi rezerwacji nie prowadzi do zawarcia przez Użytkownika z Warsztatem ani z Usługodawcą jakiejkolwiek umowy o świadczenie usługi montażu Towaru (tj. usług wskazanych przez Użytkownika w formularzu kontaktowym) ani jakiejkolwiek umowy sprzedaży Towarów.

11.9 Umowa sprzedaży Towarów, w sytuacji opisanej w niniejszej sekcji 11, zawarta zostaje każdorazowo wyłącznie pomiędzy Warsztatem a Użytkownikiem. Użytkownikowi nie przysługuje w takim przypadku prawo odstąpienia od umowy sprzedaży na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.

11.10 Usługi montażu Towaru oferowane przez dany Warsztat świadczone są na podstawie umowy zawartej pomiędzy Warsztatem a Użytkownikiem. Usługodawca informuje, iż nie odpowiada za działania ani zaniechania Warsztatu, ani za wykonanie przez Warsztat jakiejkolwiek umowy zawartej przez Warsztat z Użytkownikiem.

11.11 Skorzystanie przez Użytkownika z usługi rezerwacji nie zobowiązuje Użytkownika do skorzystania z jakichkolwiek usług świadczonych przez Warsztat ani do zawierania jakichkolwiek umów z Warsztatem.

11.12 Nie jest możliwe dokonanie zakupu Towarów i ich rezerwacji w ramach jednego procesu. W przypadku chęci dokonania zakupu dowolnego Towaru i dokonania rezerwacji dowolnego Towaru, konieczne jest dokonanie obu ww. czynności oddzielnie, w ramach odrębnych procesów.

12. REKLAMACJA DOTYCZĄCA USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ I POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA SPORÓW

12.1 Użytkownik może zgłaszać Usługodawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Serwisu i korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną. Reklamacje można zgłaszać na dane kontaktowe wskazane w pkt. 1.3. powyżej. 

12.2 W reklamacji Użytkownik powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji lub adres e-mail, rodzaj i opis zaistniałego problemu.

12.3 Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 30 dni od daty ich otrzymania.

12.4 Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Konsument ma możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej (platforma ODR) w celu poddania pod rozstrzygnięcie sporu z Usługodawcą drogą elektroniczną. Platforma ODR stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi Konsumentów mieszkających w Unii Europejskiej i przedsiębiorców mających siedzibę w Unii Europejskiej dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia między nimi internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

12.5 Usługodawca informuje, że o ile taki obowiązek nie wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, Usługodawca nie korzysta z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń (pozasądowego rozwiązywania sporów). Ponadto, Usługodawca nie zobowiązuje się do korzystania z platformy ODR, o której mowa w pkt. 12.4. powyżej.

12.6 W przypadku sporu z Usługodawcą Konsument może zwrócić się o pomoc i poradę do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub do organizacji konsumenckich, takich jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Europejskie Centrum Konsumenckie. Więcej informacji można znaleźć na stronach internetowych tych podmiotów.

13. DANE OSOBOWE

13.1 Administratorem danych osobowych Użytkowników, Użytkowników Zarejestrowanych oraz osób składających reklamację jest Usługodawca.

13.2 Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych osób wymienionych w pkt.13.1. powyżej, w tym o przysługujących im prawach znajduje się w Polityce Prywatności.

14. ZMIANA REGULAMINU

14.1 Usługodawca jest uprawniony do jednostronnej zmiany niniejszego Regulaminu w zakresie, który nie został indywidualnie uzgodniony z Użytkownikiem z uzasadnionych przyczyn. Jako uzasadnioną przyczynę uznaje się w szczególności zaistnienie jednej z następujących okoliczności:

  • 14.1.1. zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego na terenie RP w zakresie, w jakim taka zmiana przepisów modyfikuje treść Regulaminu albo nakłada na Usługodawcę obowiązek określonej modyfikacji tej treści;
  • 14.1.2. wydanie przez organy administracji publicznej, w tym w szczególności Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, decyzji, rekomendacji, zaleceń, zobowiązań lub aktów o analogicznym charakterze w zakresie, w jakim ww. akty administracyjne modyfikują treść Regulaminu albo nakładają na Usługodawcę obowiązek określonej modyfikacji tej treści;
  • 14.1.3. wprowadzenie przez Usługodawcę nowych funkcjonalności Serwisu lub Usług lub modyfikacja ich dotychczasowego zakresu – w tym przypadku zmiana treści Regulaminu jest dopuszczalna w zakresie dotyczącym takich nowych lub zmodyfikowanych funkcjonalności lub Usług;
  • 14.1.4. wprowadzanie przez Usługodawcę nowych lub modyfikacja istniejących systemów informatycznych – w tym przypadku zmiana treści Regulaminu jest dopuszczalna w zakresie, który jest obiektywnie niezbędny i bezpośrednio związany z wprowadzeniem lub modyfikacją ww. systemów informatycznych;
  • 14.1.5. powstanie orzecznictwa sądowego lub administracyjnego, z którego wynika, że postanowienia umowne analogiczne do tych stosowanych przez Usługodawcę mogą być sprzeczne z prawem w tym w szczególności z prawem ochrony konsumentów – w tym przypadku zmiana treści zawartej umowy będzie dopuszczalna, o ile przy wszechstronnym rozpatrzeniu okoliczności danej sprawy będzie można obiektywnie uznać, że z punktu widzenia przeciętnego klienta Usługodawcy będącego Konsumentem lub Konsumentem-Przedsiębiorcą proponowana zmiana jest na korzyść takiego klienta;
  • 14.1.6. Regulamin wymaga uzupełnienia, doprecyzowania lub modyfikacji ze względu na przepisy prawa powszechnie obowiązującego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lub przez wzgląd na większą przejrzystość jego postanowień dla Konsumentów oraz Konsumentów - Przedsiębiorców – w tym przypadku zmiana treści Regulaminu jest dopuszczalna w zakresie, który pozwala na dostosowanie Regulaminu do przepisów prawa lub uzyskanie większej przejrzystości jego postanowień.

14.2 Usługodawca informuje Użytkownika poprzez publikację w Serwisie oraz – w przypadku Użytkownika Zarejestrowanego - poprzez wiadomość e-mail, co najmniej o:

  • 14.2.1. treści planowanej zmiany Regulaminu;
  • 14.2.2. dacie wejścia zmiany w życie;
  • 14.2.3. jednolitej treści Regulaminu po zmianach.

14.3 Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie wskazanym przez Usługodawcę, przy czym termin ten będzie wynosić co najmniej 14 (czternaście) dni od daty poinformowania Użytkowników o zmianie Regulaminu w sposób wskazany w pkt. 14.2. powyżej. Zmieniony Regulamin stosuje się do Użytkownika, który nie rozwiąże umowy o świadczenie danej usługi przed datą wejścia zmiany Regulaminu w życie. Rozwiązanie umowy o świadczenie danej usługi następuje na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie

15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

15.1 Regulamin wchodzi w życie w dniu 10.01.2024r.

15.2 Załącznik nr 1 do Regulaminu stanowi jego integralną część.